16 marca 2020 By TRAVEL With 9683 Views

Współpraca marki Salewa z GOPR przedłużona o kolejne trzy lata

Grupa Oberalp poinformowała o przedłużeniu na kolejne trzy lata współpracy marki SALEWA z Górskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. Umowę na początku lutego – podczas odbywającego się w Wetlinie IV Memoriału Olka Ostrowskiego w narciarstwie wysokogórskim – podpisali z ramienia GOPR Prezes Zarządu Głównego Witold Tomaka oraz Wiceprezes Marcin Deja, a ze strony marki – Dyrektor Oberalp Polska Jarosław Daniel.

16 marca 2020 r.

W ostatnim kwartale polski oddział Grupy Oberalp świętował dwa ważne momenty: najpierw podczas zimowej Konwencji w Zakopanem firma podpisała kolejną umowę sponsorską z TOPR, a teraz pragnie poinformować o przedłużeniu na kolejne trzy lata współpracy marki SALEWA z Górskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. Umowę na początku lutego podczas odbywającego się w Wetlinie IV Memoriału Olka Ostrowskiego w narciarstwie wysokogórskim podpisali z ramienia GOPR Prezes Zarządu Głównego Witold Tomaka oraz Wiceprezes Marcin Deja, a ze strony marki – Dyrektor Oberalp Polska Jarosław Daniel.

Dla należącej od 1990 do Grupy Oberalp marki SALEWA współpraca z profesjonalistami od zawsze była jednym z priorytetów. Przez dekady SALEWA wspierała zarówno najlepszych zawodowych alpinistów, wyspecjalizowanych przewodników, jak i organizacje ratunkowe zapewniając im najwyższej jakości sprzęt, a później również odzież i obuwie. Założona w 1935 roku w Monachium, a zlokalizowana obecnie w południowym Tyrolu w Bolzano marka od wielu lat ściśle współpracuje m.in. z Tyrolskim Górskim Pogotowiem Ratunkowym i zachęca swoje filie do podobnych działań. Wymiana specjalistycznej wiedzy pomiędzy doświadczonymi ratownikami a projektantami Oberalp owocuje powstawaniem coraz bardziej dopracowanych produktów, które są w stanie jeszcze lepiej sprostać oczekiwaniom użytkowników na każdym poziomie górskiego zaawansowania.

Polski oddział Oberalp działa już od ponad 12 lat i obecnie pełni funkcję wyłącznego dystrybutora należących do grupy marek SALEWA, DYNAFIT, WILD COUNTRY i POMOCA, a od zeszłego roku również wspinaczkowego brandu EVOLV. W tym czasie firmie udało się podpisać i trzykrotnie przedłużyć umowę sponsorską z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym, a pod koniec 2016 roku sukcesem zakończyły się także rozmowy z GOPR. Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe zorganizowane jest dookoła siedmiu grup regionalnych działających wzdłuż południowej granicy kraju i na obszarze Jury Krakowsko-Częstochowskiej na obszarze ponad 20 000 km2. GOPR zrzesza 114 zawodowych ratowników i blisko 840 ochotników, którzy przez cały rok niosą pomoc osobom poszkodowanym i zagubionym w terenie górskim. Do walki z żywiołem, często w skrajnie trudnych warunkach, potrzebują oni najlepszej jakości wyposażenia. W tej kwestii trzy lata temu Pogotowie postanowiło zaufać ekspertowi z serca Dolomitów. Tegoroczne przedłużenie umowy na kolejną kadencję to dowód na to, że firma zdała egzamin na partnera największej górskiej organizacji ratunkowej w Polsce.

-Zdecydowaliśmy się rozpocząć współpracę z marką SALEWA, gdyż wierzymy, że ratownicy górscy zasługują na bezkompromisową ochronę. Chcemy wyposażać naszych ratowników w najlepszej klasy sprzęt, odzież i obuwie, by mogli oni w pełni skupić się na swojej trudnej i niezwykle wymagającej służbie niezależnie od panujących warunków. Po trzech latach wiemy, że dokonaliśmy słusznego wyboru – komentuje Prezes Zarządu Głównego GOPR Witold Tomaka.

-Idea współpracy z górskimi profesjonalistami przyświeca marce SALEWA już od ponad osiemdziesięciu lat, a my pragniemy realizować ją w krajowym wymiarze na najwyższym poziomie. Możliwość wspierania ratowników, którzy nierzadko ryzykują własne życie, by uratować inne to dla nas zaszczyt, a fakt, że doceniają oni nasze produkty stanowi ogromne wyróżnienie. Przedłużenie umowy to przecież nie zaplanowane z góry działanie, a wyraz zadowolenia ze strony tych, którzy przetestowali asortyment SALEWA w najtrudniejszych możliwych warunkach. Dziękujemy Pogotowiu za zaufanie okazane zarówno trzy lata temu, jak i teraz i zobowiązujemy się do realizacji kolejnych wspólnie zdefiniowanych celów – dodaje Dyrektor Generalny Oberalp Polska Jarosław Daniel.

Oprócz wsparcia produktowego współpraca zakłada także szereg działań o charakterze promocyjno-edukacyjnym i reklamowym. Podpisana umowa obowiązuje do końca 2022 roku.

/informacja prasowa/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *