14 maja 2020 By RUNSTYLE, RUNSTYLE, WYDARZENIA With 3943 Views

Dynafit startuje z akcją wspierania lokalnych sklepów sportowych

„Run for your local dealer” – oto hasło przewodnie kampanii DYNAFIT startującej już 20 maja 2020. Celem akcji jest wsparcie handlu detalicznego w czasach kryzysu i zwiększenie sprzedaży w lokalnych sklepach.

Specjalizująca się w górskich sportach wytrzymałościowych marka przygotowała 10000 wyjątkowych technicznych chust wielofunkcyjnych, które za darmo przekaże swoim partnerom detalicznym. W ten sposób zyskają oni ekskluzywny prezent dla tych klientów, którzy dokonają zakupu produktów DYNAFIT o wartości przynajmniej 100 Euro (w Polsce –400 zł). Podarunek ma zachęcić użytkowników do zakupów w lokalnych sklepach zarówno online, jak i offline. Najwyższej jakości funkcjonalne kominy DYNAFIT produkowane są we Włoszech i dostępne w regularnej ofercie marki w sugerowanej cenie detalicznej 99,90 zł. Jest to praktyczny sportowy dodatek, który z powodzeniem sprawdzi się również jako codzienny element garderoby zakrywający nos i usta i tym samym spełniający obecne wymogi bezpieczeństwa w sklepach w wielu państwach. Na potrzeby kampanii DYNAFIT stworzył limitowaną wersję chusty z dedykowaną grafiką #RunLocal, dzięki której sportowcy jasno pokażą, że wspierają swojego lokalnego sprzedawcę. #RunLocal -#ShopLocal!Kampania to ukłon w stronę partnerów detalicznych marki na całym świecie, którzy na codzień prowadzą sprzedaż produktów DYNAFIT online i offline, a obecnie zmagają się z efektami kryzysu wywołanego przez epidemię koronawirusa. Oprócz wsparcia w postaci prezentów dla klientów końcowych DYNAFIT zaplanował także całkowite zamknięcie swojego sklepu online na tydzień, od 20 do 27 maja w myśl hasła #RunLocal -#ShopLocal.

W ten sposób marka nie tylko przekierowuje ruch na lokalne kanały sprzedaży, ale także wysyła jasny komunikat do swoich wieloletnich partnerów w dowód ścisłej współpracy w tym wymagającym okresie. „Kryzys wywołany przez koronawirus to ogromne wyzwanie dla nas wszystkich. Wierzymy, że wspólnie uda nam się go przetrwać. Niestety uderzył on szczególnie mocno w naszych partnerów na rynku sportowego handlu detalicznego.Dlatego w każdy możliwy dla nas sposób pragniemy wspierać ich w zachęcaniu klientów do ponownej aktywności zarówno fizycznej, jak i zakupowej. Koniec końców łączy nas nie tylko biznes,ale też pasja do sportów górskich, która dodaje nam sił w trudnych czasach i która pomoże nam w powrocie do normalności.” –mówi dyrektor DYNAFIT Benedikt Böhm.Swoje zaangażowanie w kampanię „Run for your local dealer” zadeklarowało już wielu zawodników i ambasadorów DYNAFIT –będą oni promować akcję głównie w mediach społecznościowych. „Run for your local dealer”to nie jedyne podjęte przez markę działanie mające na celu wsparcie handlu detalicznego w branży sportowej. Ekspert spod znaku śnieżnej pantery podjął też decyzję o przeniesieniu 80% kolekcji Lato 2020 na sezon Lato 2021. Pomoże to sprzedawcom utrzymać stabilną marżę i zapobiegnie dewaluacji towaru. Nowe produkty DYNAFIT na przyszłoroczny sezon letni zostaną zaprezentowane 20 maja 2020 roku (start 17:00 CEST) podczas Konwencji Oberalp, która w tym roku po raz pierwszy odbędzie się całkowicie online”

/informacja prasowa/

Tags :

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *