9 listopada 2020 By Slider, TRAVEL With 2483 Views

Góry oczami kobiet. Podsumowanie Wirtualnej Konwencji Oberalp na sezon 2021-22

29 października 2020 r. odbyła się Wirtualna Konwencja firmy Oberalp. Firma zaprezentowała nowe kolekcje marek Salewa, Dynafit, Pomoca, Evolv na sezon 2021-22 oraz nową markę dla kobiet – LaMuntna.

———————————————————————————————-

9.11.2020 r.

29 października br. Ruth Oberrauch, członkini zarządu Grupy Oberalp oficjalnie zaprezentowała nowy brand w rodzinie Oberalp. – LaMunt to nowa górska marka, tworzona przez kobiety dla kobiet i odzwierciedlająca świeże kobiece spojrzenie na świat sportów górskich – mówi Ruth Oberrauch.

LaMunt skierowana jest do pewnych siebie kobiet pragnących doświadczać gór na własnych, unikalnych zasadach. Szybkość, częstotliwość, wyniki sportowe to dla naszych docelowych klientek kwestie drugorzędne – łączy je przede wszystkim miłość do gór. Pozycjonowana w segmencie premium marka jest odpowiedzią Grupy na nieustannie rosnącą liczbę kobiet uprawiających sporty górskie i szukających funkcjonalnej odzieży, która spełni ich oczekiwania i potrzeby. Takie właśnie są produkty LaMunt – funkcjonalne, estetyczne i dopracowane pod kątem kobiecej sylwetki. Modele LaMunt tworzone są zgodnie z dewizą marki: „Shape Her Identity”. Projektanci uwzględniają budowę kobiecego ciała, by produkty doskonale się do niego dopasowywały i zapewniały wysoką wygodę niezależnie od aktywności. Przemyślane detale, możliwość indywidualizacji i wysokiej jakości zrównoważone materiały – LaMunt sprosta potrzebom nowoczesnych kobiet, które pragną wyrażać swoją osobowość również poprzez górską garderobę. Ubrania marki dostępne będą online oraz w wybranych sklepach stacjonarnych od stycznia 2022 roku.

———————————————————————————————-

Funkcjonalność priorytetem dla aktywnych kobiet

Na początku prac nad LaMunt i jako inspirację dla pozostałych marek Oberalp, Grupa zleciła badanie na temat kobiet w sportach górskich. Wiedeński Karmasin Behavioural Insights, czyli jeden z najbardziej poważanych międzynarodowych instytutów badań behawioralnych przeprowadził analizę semiotyczną umożliwiającą lepsze zrozumienie potrzeb, sposobów myślenia i postaw kobiet podczas aktywności sportowej w górach. Wyniki badania pokazują, iż w przypadku odzieży i sprzętu użytkowniczki zwracają uwagę przede wszystkim na funkcjonalność, wygodę i krój, a dopiero potem na design i cenę. Analiza wykazała również, że najbardziej problematycznymi elementami damskiej górskiej garderoby są buty i spodnie, głównie ze względu na ich krój. Szczegółowe wyniki posłużą zespołom projektowym marek Oberalp do dalszego udoskonalania kolekcji damskich.

———————————————————————————————-

Messner Mountain Museum – wybieg doskonały

Dostosowanie Konwencji Oberalp do formatu online było koniecznością, ale także ciekawym projektem. Wirtualna interpretacja pokazu mody okazała się sporym wyzwaniem, jednak według nas ostateczny rezultat jest po prostu zachwycający – mówi CEO Oberalp Christoph Engl. Grupa stworzyła zupełnie nową koncepcję pokazu, którą zrealizowała w ekskluzywnej lokalizacji – znajdującym się na południowotyrolskim szczycie Kronplatz (2275 m) Messner Mountain Museum Corones. Założone przez Reinholda Messnera i poświęcone historii gór i alpinizmu muzeum okazało się najlepszą sceną dla marek Grupy, która zdołała przekształcić je w innowacyjny wybieg. Nowości na kolejny sezon zimowy zaprezentowane zostały w wyjątkowy sposób bez naruszania atmosfery kultowej przestrzeni zaprojektowanej przez Zahę Hadid. „Jest to absolutnie magiczne miejsce, które idealnie wpisało się w nasz projekt. Muzeum odzwierciedla kwintesencję alpinizmu i chcemy, by nasze marki robiły dokładnie to samo.” – komentuje Christoph Engl.

Pokaz mody to jednak tylko część prezentacji przygotowanej przez marki Salewa, Dynafit, Pomoca, Evolv, Wild Country i LaMunt: wirtualne showroomy 360 i filmy produktowe dostępne są już na stronie convention.oberalp.com. Organizując premierową edycję Wirtualnej Konwencji Oberalp w maju 2020 południowotyrolska Grupa stała się pierwszym graczem na rynku sportów górskich, który w formie online i z rocznym wyprzedzeniem prezentuje swoje kolekcje nie tylko partnerom detalicznym, ale także wszystkim konsumentom i pasjonatom gór.

/informacja prasowa/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *