W dniach 26 – 29 stycznia 2020 r. ponad 2 800 wystawców zaprezentuje swoje najnowsze produkty sportowe podczas jubileuszowej, 50. już edycji ISPO Munich, największych targów sportowych na świecie.
Cały świat sportu w jednym miejscu. ISPO Munich to największe na świecie targi sportowe, oferujące kompletny przegląd rynku sportowego. Ponad 2.800 wystawców prezentuje tutaj swoje najnowsze kolekcje i produkty z segmentów Snowsports, Outdoor, Health & Fitness, Urban, Teamsports, Vision, Trends, Innovation & Industry Services, Manufacturing & Suppliers.
Podczas tegorocznej edycji targów dla zwiedzających zostanie przygotowanych aż 18 hal wystawienniczych, które zostaną podzielone na 8 segmentów tematycznych:
- Outdoor – hale A1-A5 – to aż 5 hal poświęconych alpinizmowi, skituringowi, wspinaczce wysokogórskiej i panelowej, boulderingowi, biegom górskim, trekkingowi, campingowi oraz sportom wodnym. W hali A5 częściowo przypisanej również do segmentu outdooru, umieszczona będzie Shoe Village, w której znajdą się najnowsze technologie i modele ze świata butów, skarpet i akcesoriów uzupełniających.
- Urban – częściowo hala B1 i A5 –
Zgodnie z dewizą „nowe trendy rodzą się w mieście” stworzono przestrzeń poświęconą sportom miejskim.
W hali A5 umieszczona będzie przestrzeń dla marek i produktów związanych z deskorolkami, rolkami oraz longbordami. W hali B1 znajdzie się natomiast wystawa prezentująca kolekcje odzieży sportowej oraz modowej. - Health&Fitness – hala A6/ – W hali A6 znajdziemy wszystkie produkty związane z bieganiem, fitnessem, treningami i żywieniem, a także jogą, pilatesem oraz crossfitem.
- Vision – hala B1 – W segmencie Vision znajdziemy marki premium.
- Snowsports – hale B2-B6 – W halach tych znajdziemy wszystko związane ze sportami zimowymi: narciarstwo, freeride, snowboarding, splitboarding, narciarstwo biegowe i skituring.
- Manufacturing&Suppliers -hale C1-C5 – W tych halach swoje stoiska będą mieli producenci tkanin technicznych, materiałów izolacyjnych, suwaków, rzepów i innych półproduktów niezbędnych przy produkcji odzieży sportowej.
- Trends, Innovation & Industry Services, ISPO Digitize – hala C6 – W hali C6 znajdzie się wszystko, co związane jest z najnowszymi trendami i innowacjami w sektorze sportowym. W tej hali będą również odbywały się wykłady i seminaria w ramach ISPO Academy, będzie obszar poświęcony digitalizacji oraz prezentacja zwycięzców ISPO Brendnew Digital.
- Teamsports – hala C6 –
W tym obszarze skupione zostały firmy produkujące sprzęt do gier zespołowych: piłki nożnej, ręcznej, siatkówki, koszykówki, hokeja, tenisa, itp.
Więcej o segmentach możecie przeczytać tutaj: TU
Plan targów dostępny jest na stronie: TU
Targi ISPO MUNICH są wiodącą platformą komunikacji branży sportowej na świecie. Należą do niewielu imprez branżowych z tego segmentu, na których pojawia się liczna reprezentacja polskich firm. Także w tym roku na targach w Monachium zaprezentuje się 50 rodzimych firm. Impreza gromadzi corocznie ponad 75 tys. branżowych odwiedzających ze 110 państw. W 18 halach, na powierzchni 200 tys. metrów kwadratowych, zaprezentowana jest kompleksowa oferta sportowa ponad 2900 firm. Wśród wystawców znajdują się zarówno największe międzynarodowe marki, których nowe produkty mają na targach swoją premierę, jak i lokalni producenci. Jak co roku, zostaną przyznane nagrody ISPO Awards
Wyszukiwarka wystawców: TU
Wyszukiwarka eventów: TU
Dostępna jest także czytelna aplikacja ISPO Munich app: TU
————————————————————————————————————————————————
Targi rozpoczynają się w niedzielę, 26 stycznia o godz. 9.00. Potrwają do środy, 29 stycznia, do godz. 17.00. W trzy pierwsze dni targowe stoiska można odwiedzać do godz. 18.00.
Bilety na targi można kupić on line na stronie >>> TU
———————————————————————————————————————————————–
Zdjęcia w tekście: Frommel photodesign