Marka Saucony wystartowała z projektem „Życiówka z Saucony”, który jest skierowany do biegaczy w całej Polsce. Bezpłatne treningi, w których może wziąć udział każdy niezależnie od stopnia zaawansowania, odbywają się pod czujnym okiem trenerów RunnersClub.pl.
„Życiówka z Saucony” to nie tylko nowa grupa biegowa, ale przede wszystkim inicjatywa, która ma na celu pokonywanie przez uczestników własnych ograniczeń w oparciu o merytoryczny trening techniczny. Zajęcia zostaną uruchomione w sklepach stacjonarnych RunnersClub.pl w całej Polsce. Poza Warszawą, biegacze będą podnosić swoje umiejętności we Wrocławiu, Poznaniu i Szczecinie. Zajęcia w Warszawie będą odbywać się co dwa tygodnie pod okiem doświadczonych trenerów – Kamila Kamińskiego, Emila Kamińskiego oraz Wojciecha Rzywuckiego.
– Saucony jest jedną z niewielu marek na świecie, która koncentruje się wyłącznie na bieganiu, zgodnie z hasłem „Run Your World”. Produkty kojarzą się natomiast z techniczną perfekcją oraz ekscytującym designem. Poprzez nową inicjatywę, chcemy motywować biegaczy do konsekwentnego podnoszenia sobie poprzeczki. Z każdym biegiem jesteśmy w stanie być szybsi, lepsi, a jest to możliwe także dzięki odpowiedniemu sprzętowi, który jest dostosowany do naszych indywidualnych potrzeb. Liczymy, że projekt będzie rozwijał się, a uczestnicy chętnie podejmą rzucone przez nas wyzwanie – powiedział Grzegorz Grzegorczyk, Sales&Marketing Director WPC Sport, wyłącznego dystrybutora marki Saucony w Polsce.
Społeczność skupiona wokół „Życiówki z Saucony” będzie mieć niepowtarzalną okazję, aby testować najnowsze modele butów, w których znalazła zastosowanie technologia EVERUN. Rewolucyjny materiał piankowy zapewnia ciągłą amortyzację, dzięki umiejscowieniu bliżej stopy, co powoduje, że biegacz odzyskuje nawet 83% energii.
/na podstawie informacji prasowej/
Piotr
Saucony Hurricane to były moje pierwsze buty biegowe. Trzy lata biegałem w trzech parach tego modelu.
Bardzo mi podeszły wtedy. Fajnie, że startują z akcją, bo marka nie jest wybitnie popularna w Polsce.