Rockland, znany polski brand specjalizujący się w produkcji sprzętu turystyczno – kempingowego, wprowadza do oferty 11 nowych produktów. Stanowią one uzupełnienie kluczowych i chętnie kupowanych produktów z wcześniejszych sezonów.
Uruchomiony został również nowy serwis internetowy producenta – http://rockland.com.pl/, w którym fani marki mogą zapoznać się m.in. z kompleksową ofertą oraz mapą sklepów z produktami Rocklanda.
W nowym serwisie produkty podzielone zostały na 6 kategorii tematycznych, zgodnie z ich przeznaczeniem. Są więc kategorie bardziej konkretne, dedykowane stricte namiotom, plecakom czy naczyniom turystycznym, są też takie, które skupiają drobniejsze akcesoria turystyczne.
Specjalnie wyróżnioną zakładkę stanowią nowości produktowe na sezon wiosna – lato 2016 – łącznie 11 pozycji. Wśród nich znajduje się m.in. ulepszona wersja cenionego modelu namiotu jednoosobowego – Soloist New.
Nie brakuje nowych kubków, garnków czy sztućców. Są też worki wodoodporne, poduszka turystyczna dla dzieci czy latarka typu czołówka. W zestawieniu z wcześniejszymi propozycjami Rocklanda stwarza to uniwersalną kolekcję turystyczno-biwakową dla całej rodziny.
Warte podkreślenia jest, iż projektując nowe produkty, ich twórcy kierowali się uwagami zarówno ze strony właścicieli sklepów outdoorowych, klientów detalicznych, jak i osób, które miały okazję testować wcześniejsze produkty Rocklanda. Ich oceny można sprawdzić w specjalnej zakładce dedykowanej testom produktów. W kolejnych miesiącach serwis rozbudowany zostanie o kolejne recenzje, aktualności czy wpisy na blogu.