Na sezon wiosna–lato 2018 Hanwag przearanżował linię butów TATRA i rozszerzył ją o lekką, sportową wersję – TATRA LIGHT.Czytaj więcej
8 marca 2018 roku, na targach turystycznych ITB w Berlinie, Ministerstwo Turystyki Izraela ogłosiło start konkursu #PopUpOasis, którego celem jest podkreślenie walorów turystycznych Pustyni Negew jako optymalnej zimowej destynacji dla turystów z Europy.Czytaj więcej
Odzież z membranami GORE-TEX® używana jest przez miłośników najróżniejszych form aktywności na świeżym powietrzu. Zapewnia doskonałą ochronę przed deszczem i wiatrem, odprowadzając jednocześnie wilgoć powstającą w czasie wysiłku fizycznego. Przedstawiamy poradnik Kursylawinowe.pl ze wskazówkami dotyczącymi prania i impregnowania tego typu produktów.Czytaj więcej
W najnowszym Magazynie GÓRY (260)Tegoroczna batalia o zimowe wejście na K2 dobiegła końca, zostawiając nas z mieszanymi odczuciami… Bo szkoda, bo była szansa, bo ślicznie zamknęłaby się pewna historia. Ale być może najbardziej emocjonujące jest właśnie to, że historia nadal czeka na napisanie. Każda nieudana próba sprawia, że wartość zimowego K2 ciągle wzrasta.Czytaj więcej
W miejsko-outdoorowym bucie Climatica Suede GTX marki AKU spotkają się trzy istotne cechy, jakie powinien mieć but idealny: oryginalny i nowoczesny design, innowacyjne technologie oraz komfort użytkownika. To but, który wpisuje się w znany w świecie sportowo-outdoorowym trend projektowania odzieży i obuwia przeznaczonej nie tylko do aktywności outdoorowych, ale również do przysłowiowego „wyjścia w miasto”.Czytaj więcej
Membranowa lekka techniczna kurtka Marmot Knife Edge to propozycja dla tych, którzy cenią sobie w outdoorowym wyposażeniu lekkość, pakowność i solidne technologie.Czytaj więcej
Columbia Sportswear zaprezentował kolekcję inspirowaną filmem Gwiezdne Wojny: Imperium kontratakuje. Limitowana liczba kurtek nawiązujących do filmowego klasyka trafi do sprzedaży 8 grudnia 2017 r.Czytaj więcej
27 października 2017 r w poznańskim sklepie Trekker Sport otwarty zostanie Brand Corner marki Fjällräven. Wyjątkowo tego jednego dnia przy doborze odpowiedniego sprzętu górskiego i podróżniczego będzie można skorzystać z porad Mateusza Waligóry – podróżnika, dziennikarza i ambasadora marki w Polsce. Na pierwszych klientów, którzy zakupią produkty szwedzkiej marki czekają prezenty – plecaki Kånken w najnowszych kolorach sezonu.Czytaj więcej