8 lutego 2024 By RUNSTYLE, RUNSTYLE, Slider, WYDARZENIA With 460 Views

„Welcome Back To Earth” – nowa kampania marki Salomon

Aktywność w terenie niesie ze sobą korzyści i dla ciała i dla duszy. Nowa kampania marki Salomon nawiązuje do uniwersalnej prawdy, dotyczącej każdego człowieka: bliższy kontakt z naturą wyzwala w nas to, co najlepsze.


07.02.2024

Marka Salomon, która od początku swojego istnienia promuje aktywny styl życia i produkty sportowe, połączyła siły z Agencją reklamową DDB, by zaprezentować nową, wielokanałową kampanię  „Welcome Back To Earth”. Salomon chce poszerzać świadomość wśród swoich konsumentów i nawiązać kontakt z młodszymi odbiorcami. Dlatego też firma będzie zapraszać do odnowienia swojej więzi z naturą. 

Salomon przygotował serię inspirujących filmów, nakręconych w wyjątkowych zakątkach świata: w Lublanie i Triglav w Słowenii oraz Cortinie d’Ampezzo i Monte Lagazuoi we włoskich Dolomitach. Marka chce wzbudzić zainteresowanie górskich nowicjuszy, pozostając jednocześnie wierna swemu bogatemu dziedzictwu sportowemu. 

Inspiracją dla twórców była ludzka natura i fakt, że aktywność w naturalnym otoczeniu przyrody znacząco poprawia stan zdrowia psychicznego, ogólne samopoczucie, jakość życia, zwiększa poczucie radości i zadowolenia z życia. Marka Salomon przenosi przeładowanych technologią mieszkańców miast w góry, witając ich hasłem „Welcome Back To Earth”.

Do produkcji filmów w ramach kampanii „Welcome Back To Earth”, Salomon zaangażował największe branżowe gwiazdy. Wśród nich są  reżyserzy Martin de Thuraah i Elena Petitti di Roreto, a także fotograf Jake’a Jonesa. Po stronie agencji inspiracja pochodziła od Alexandra Kalcheva, dyrektora kreatywnego w DDB Paris, we współpracy z dyrektorem kreatywnym marki Salomon, Jasonem Israelem.

Data premiery pełnego, 90-sekundowego wideo, promującego kampanię „Welcome Back To Earth”odbyła się 6 lutego 2024 roku. Film jest dostępny >> TU. Skrócona 30-sekundowa wersja filmu zostanie wyemitowana w telewizji podczas LVIII finału Super Bowl dla widzów w Nowym Jorku i San Francisco. Wideo będzie również emitowane podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w 2024 r. W nadchodzących miesiącach Salomon zaprezentuje jeszcze trzy kolejne filmy promujące markę w ramach kampanii „Welcome Back To Earth”, przygotowane dla kategorii produktowych: Outdoor, Running i Sportstyle.

Codziennie pracujemy nad tym, by poprzez sporty outdoorowe, wyzwalać w ludziach to, co najlepsze. Misją Salomona, jako najbardziej autentycznej i innowacyjnej na świecie marki premium, zajmującej się sportami górskimi, jest pozostawanie zaufanym partnerem dla klientów, którzy rozpoczynają lub pogłębiają swoje relacje z górami i spędzaniem czasu na świeżym powietrzu.  Współczesny, cyfrowy świat potrafi zdominować nasze codzienne życie. Filmy stworzone w ramach kampanii „Welcome Back To Earth” podkreślają jak niezwykle wartościowe dla naszego ciała i umysłu jest spędzanie czasu na świeżym powietrzu. Salomon z dumą zachęca do bliższego kontaktu z naturą!” – Scott Mellin, Dyrektor globalny marki Salomon

Cel Salomona był jasny od samego początku: stworzyć przekonującą i angażującą historię, która ilustruje misję marki i odwołuje się do codziennych potrzeb człowieka. Wezwanie do działania było bardzo wyraźne – zachęcić ludzi do ponownego połączenia się z naturą w jej najprostszej formie. Od tego momentu ściśle współpracowaliśmy, aby wizualnie oddać poczucie wyobcowania, jakie towarzyszy wielu ludziom na co dzień i zaoferować bezpośrednie zaproszenie do wyruszenia w niemal duchową podróż z powrotem na Ziemię. Wiedząc, że efekty wizualne muszą być jak najbardziej autentyczne, daliśmy reżyserowi Martinowi de Thurah pełną swobodę twórczą. Rzucam wyzwanie każdemu oglądającemu ten film, aby oparł się pokusie wyjścia na zewnątrz i ponownie połączył się z naturą” – Alexander Kalchev, dyrektor kreatywny, DDB Paris

/informacja prasowa/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *