Amazfit zaprojektował specjalną edycję smartwatcha Amazfit Cheetah Pro. Środki ze sprzedaży zasilą fundację tragicznie zmarłego maratończyka Kelvina Kiptum.
11.04.2024 r.
Zepp Health, światowy lider na rynku urządzeń wearables, ogłosił współpracę z Fundacją Kelvin Kiptum. Celem fundacji jest zapewnienie finansowego wsparcia młodych Kenijskich biegaczy w obszarze edukacji, infrastruktury i sportu. Firma wesprze fundację przeznaczając część środków ze sprzedaży specjalnej edycji Amazfit Cheetah Pro.
Edycja ta, z wygrawerowym podpisem Kelvina Kiptum oraz wzornictwem nawiązującym do barw narodowych Kenii, liczy 235 egzemplarzy. Liczba ta nawiązuje do obecnego rekordu świata w maratonie. Kelvin Kiptum, który był ambasadorem marki Amazfit, przebiegł królewski dystans w czasie 2 godz. i 35 sek.
Limitowana edycja Amazfit Cheetah Pro będzie dostępna online na www.amazfit.com od 11 kwietnia 2024, a przez kolejne dwa dni także podczas Rotterdam Marathon Expo. To w Rotterdamie właśnie Kelvin Kiptum planował pokonanie maratonu w 2 godz.
By oddać hołd tragicznie zmarłemu maratończykowi, z zawodów w Rotterdamie zostanie także wycofany numer startowy 1. Numer ten był zarezerwowany dla Kelvina Kiptum.
Więcej informacji na www.amazfit.com/en/ oraz Facebook, Instagram, Twitter and YouTube.
O firmie
Zepp Health, globalny lider na rynku technologii zdrowotnych i wearables umożliwia swoim użytkownikom prowadzenie zdrowszego życia. Do firmy należą marki Amazfit, Zepp Clarity i Zepp Aura. Urządzenia i rozwiązania, które są oferowane pod wymienionymi markami, działają w oparciu o innowacyjną technologię Zepp Digital Health Management Platform. Obejmuje ona system operacyjny Zepp, chipy AI, czujniki biometryczne, zaawansowane algorytmy danych, a także usługi chmurowe dostępne przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Firma Zepp Health, założona w 2013 r., wprowadziła na globalny rynek ponad 200 milionów urządzeń. Są one dostępne w ponad 90 krajach. Firma ma swoje oddziały w obu Amerykach, regionie EMEA i APAC. Więcej informacji na stronie www.zepp.com.
/informacja prasowa/